NUFFNANG

Top 3 Member GA

Create your own banner at mybannermaker.com!



ANGGUN DENGAN KOPI MAS AYU


Khas untuk wanitaYang perlukan tenaga Untuk aktif atau bekerja dengan minda dan fizikalSerta bagi yang memerah otak untuk belajar.

Namanya sudah menggambarkan khasiatnyaMengandungi Kopi Segera, Krimer Bukan Tenusu,Gula, Kacip Patimah, Manjakani, Serapat, Mas Cotek,Pueraria Mirifica, Habbatussauda' dan Collagenyang sememangnya terkenal dalam membantukeanggunan dan membekalkan tenaga bagi wanita.

PERKASA DENGAN KOPI GO POWER

Khas buat lelakiYang perlukan tenagaUntuk aktif atau bekerjaMenggunakan minda dan fizikalSerta bagi yang memerah otak untuk belajarNamanya sudah menggambarkan khasiatnyaMengandungi Kopi Segera, Krimer, Ekstrak Butea Superba, Ekstrak Ginkgo, Ekstrak Tongkat Ali, Ekstrak Habbatus Sawda', Ekstrak Goji, Ekstrak Guarana, Ekstrak Ubi Jaga dan Ekstrak TribulusYang sememangnya terkenal dalam membekalkantenaga kepada golongan lelaki yang sentiasa ingin cergas.


SIHAT DENGAN HALIA MADU
Mengandungi Halia, Madu Asli dan Telur Puyuh.Berkhasiat untuk menambah tenaga, membuang angin dalam perut dan dalam badan. Bagi wanita dapat membantu proses melangsingkan badan jika diambil bersama Kopi Mas Ayu (Pagi minum Mas Ayu, malam minum Halia Madu)


HARGA: RM30.00 (termasuk belanja pos) Mengandungi 20 pek kecil

PESANAN: Tel/ sms 012-6283505 Uncle Joe


Sila sms nama, alamat dan produk yang diperlukan ke nombor di atas. - STOK TERHAD-



TESTIMONI
Sejak saya minum kopi Mas Ayu pada sebelah pagi dan Halia Madu pada sebelah malam, alhamdulillah, saya rasa semakin sihat dan cergas. Saya juga mendapati berat badan saya turun beberapa kilogram. Kawan-kawan saya juga memberitahu bahawa mereka merasa demikian juga. Kawan-kawan saya yang telah berkahwin memberitahu saya bahawa hubungan mereka suami-isteri semakin bertambah ceria.

Kak Ayu012-4869391

0 comments:

Post a Comment