NUFFNANG

Top 3 Member GA

Create your own banner at mybannermaker.com!






Nutrisearch Comparative Guide To Nutritional Supplements


Pengumpulan dan Kajian Lebih 1,500 Produk Pemakanan Kesihatan di Amerika Syarikat dan Kanada ini Membuktikannya!Adakah supplemen yang anda makan sekarang tersenarai di dalam buku ini? Jika tidak maka anda perlu risau. Betul-betul risau!! Ini kerana hasil kajian Lyle MacWilliam yang dimuatkan di dalam buku ini mengandungi 500 jenama produk makanan kesihatan terbaik di dunia. Edisi keempat ini adalah yang terkini. Bayangkan dari 1,500 produk makanan kesihatan yang dikaji, hanya 500 sahaja dimuatkan dan di dalam buku ini terdapat hasil kajian yang amat mengejutkan: Tidak semua produk makanan kesihatan sama! Malah macam langit dengan bumi. Untuk pengetahuan umum ini adalah kajian Nutrisearch sebuah badan bebas yang tidak terikat pada mana-mana syarikat, jauh sekali untuk mempromosi mana-mana produk. Kajian paling adil dan saksama yang boleh anda percayai. Boleh didapati dengan mudah dari kedai-kedai buku MPH. Apa yang dibuktikan di dalam buku ini? Pertama, Usana didapati mendapat skor yang terbaik 96.1 % di antara semua 1,500 produk makanan kesihatan yang termasuk dalam kajian beliau. (Anda boleh fikir sendiri kalau produk itu tiada dalam kajian, bagaimana kualiti dan tahap keselamatannya). Didapati USANA juga tiada bahan toksin dan mendapat penganugerahan terunggul 5 bintang.





“Setelah 6 tahun mengkaji, meneliti ribuan produk suplemen, kesimpulan saya, produk USANA menetapkan tahap piawaian terbaik bagi kualiti pemakanan.”

—Lyle MacWilliam, Bsc, MSc, FP bekas Ahli Parlimen Canada dan Ahli Legislative Assembly British ColumbiaKlik di sini untuk mengetahui mengapa USANA terbaik untuk kesihatan kita



Testimonial USANA Terkini

Puan Yasma Shahaliza: Masalah Resdung/Sinus

Rujukan: Dipetik dari blog Kesihatan Sebenar; http://sihatdiri.blogspot.comAssalamualaikum semua yang sudi membaca blog ini….Tujuan saya adakan blog ini sekadar ingin berkongsi.. pengalaman saya… selama saya menyertai USANA HEALTH SCIENCES….Pada Julai tahun 2008 saya diperkenalkan dengan produk USANA oleh seorang kawan pada mulanya saya menolak memandangkan berbagai produk kesihatan yang ada dipasaran dan saya rasakan ini adalah sama saja….. tapi bila kawan syorkan sya makan untuk 10 hari saya terima sekadar menjaga hati….Supplement tu disimpan selama 5 hari dan tak diusik…. Tetapi masa tu saya ada masalah sinus yang teruk juga…..pun begitu masih tak terlintas untuk mencuba….Sampailah suatu hari kawan saya datang ke rumah (ada udang sebalik batu la tu saya kata) tapi tak pa, saya jemput dia masuk…. Dan dia tunjukkan saya beberapa fakta yang membuatkan saya rasa…. Tak rugi saya cuba ….selepas dia pulang saya terus mencuba… mak ai susahnya nak telan kata hati saya… yelahkan buat separuh hati…Masuk hari ke 3, saya dapat rasakan perbezaan… hidung saya terasa sakit sangat….dan keesokan harinya.. lendir yang pekat dan berwarna hijau keluar dari hidung saya….Selepas tu terasa lapang sangat…..sewaktu bernafas…dan hari kelima pula keluar pula ketulan nanah berwarna coklat sebesar biji lada…Ya Allah apa semua ni dari mana dia datang? Detik hati saya…Terus saya call kawan saya dan ceritakan pengalaman saya selama 5 hari tu… dia kata tahniah sebab Usana dah keluarkan kotoran yang tersimpan dalam rongga hidung awak.Saya dapat rasakan perbezaan yang saya tak pernah rasakan ketika makan produk lain…Hari seterusnya berkongsi la pula cerita dengan member yang turut ada sinus…malah dia memang kritikal sebab sebulan lagi nak kena buat operation…sinus tu…Dia hanya mencuba sehari saja dalam pukul 6 petang, pada pukul 3 pagi dia terpaksa bangun kerana terasa sesak nafas, terasa ada sesuatu block dalam hidung.. sungguh tak disangka… lendir yang pekat dan banyak meleleh keluar dari hidung….Turut dikuti dengan ketulan nanah…Seminggu selepas amalkan USANA dia dah boleh hidu kari yang dia masak.. sedangkan sebelum ni dia dah tak ada deria bau….Inilah permulaan saya bersama USANA. Sehingga hari ini berbagai pesakit yang saya temui…. Setelah mencuba USANA dan dengan izin Yang Maha Esa kini mereka semakin pulih…Sekadar pesanan janganlah tunggu sehingga terlantar baru kita nak mencari ubat apa salahnya jika jadikan satu amalan mengambil supplement.. kerana zat dari makanan seharian kita tak pernah pun mencukupi…..apa erti wang bergudang kalau kesihatan kita abaikan, kerana kekayaan sebenar itu adalah kesihatan yang sempurna…..

Webmaster: Saya mengucapkan ribuan terima kasih pada Pn Shahaliza kerana sudi memberi kebenaran kepada Laman Web Usana Malaysia untuk memaparkan testimoni beliau. Untuk membaca testimoni yang lain sila klik di bawah:Klik di sini untuk testimoni pengguna USANA yang lain
Klik website disini----->

0 comments:

Post a Comment